Erratum

The order of the authors of the paper "Selenium in poultry nutrition and its effect on meat quality” which was
published in WPSJ 67(3): 479-484 was incorrect. It should read:

Selenium in poultry nutrition and its
effect on meat quality

V. STANACEV and N. PUVACA

728 World's Poultry Science Journal, Vol. 67, December 2011

https://doi.org/10.1017/5S0043933911000821 Published online by Cambridge University Press


https://doi.org/10.1017/S0043933911000821



